Rejestry, ewidencje, archiwa
Rejestry, ewidencje, archiwa i zasady ich udostępniania:
- księga uczniów
- księgi arkuszy ocen
- księga zarządzeń dyrektora szkoły
- księga korespondencji
- protokoły posiedzeń Rady Pedagogicznej
- uchwały Rady Pedagogicznej
- uchwały Rady Szkoły
- protokoły posiedzeń Rady Rodziców
- uchwały Rady Rodziców
- protokoły posiedzeń Komisji Socjalnej
- rejestr wydanych legitymacji uczniowskich
- rejestr wydanych zaświadczeń
- rejestr upoważnień
- rejestr akt osobowych
- rejestr wydanych legitymacji pracowniczych
- rejestr wydanych kart rowerowych
- rejestr wydanych decyzji w sprawie zwolnienie z zajęć wychowania fizycznego
- rejestr wydanych aktów nadania stopnia nauczyciela kontraktowego
- książka obiektu budowlanego
- księgi inwentarzowe i środków trwałych
- dokumentacja spisu inwentaryzacyjnego
- skontrum biblioteczne
- ewidencja świadectw szkolnych
- ewidencja pieczęci i pieczątek
- plany i sprawozdania
- księga wyjść
- archiwum szkolne (rejestr akt osobowych zarchiwizowanych, akta osobowe,
- dokumenty księgowe, płacowe, dokumenty wytworzone przez szkołę)
Rejestrów zawierających dane osobowe nie udostępnia się osobom postronnym, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz.U. z 2002 r. Nr 101
poz. 926)
Dokumenty archiwalne są udostępniane na terenie szkoły osobom upoważnionym na ich wniosek.
Sposoby i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach i ewidencjach :
Dokumenty udostępniane są powołanym do tego organom kontrolującym na terenie szkoły.
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 27-03-2015 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 1151